telefon
512 177 611 | Infolinia czynna: pn.-pt. 8:00-16:00


0 rzecz(y)
Twój koszyk
 x 

Pomoc

Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi wyjaśniające wszystkie zagadnienia.

W jaki sposób robić zakupy w naszym sklepie?

Zakupów można dokonywać przez 24h 7 dni w tygodniu. Aby kupić wybrany produkt należy wybrać odpowiedni rozmiar, dodać go do koszyka, a następnie z możliwych opcji wybrać sposób wysyłki i płatności. Po potwierdzeniu zamówienia należy dokonać płatności, tylko po odnotowaniu wpłaty wysyłamy zamówione produkty.


Czy muszę rejestrować się aby złożyć zamówienie?


Nie ma takiej konieczności. Zakupów można dokonywać bez rejestrowania się i zakładania konta w Sklepie. Można również podać inny adres dostawy niż dane Kupującego. Jednak rejestrując swoje konto można korzystać z opcji śledzenia statusów zamówienia, przeglądania historii zakupów oraz uczestniczyć w  akcjach promocyjnych.

Czy można zwrócić lub wymienić zakupiony towar?


Zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w naszym sklepie można dokonać w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Należy wtedy wypełnić Dokument zwrotu lub Dokument wymiany i załączyć go do przesyłki wraz z odsyłanym towarem. 
Warunkiem jest, aby towar nie był użytkowany i nadawał się do dalszej sprzedaży. W innym przypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. Zapakowany produkt z wypełnionym formularzem można: a) odesłać na adres: DARBUT ul. Długosza 9, 44-200 Rybnik; b) można skorzystać z bezpłatnej formy zwrotów za pośrednictwem paczkomatów InPost poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl (wybierając DARBUT z rozwijanej listy); c) towar można także zwrócić w dowolnym salonie Darbut.

Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależne są od ilości zakupionego towaru i jego ceny. Są one zawsze widoczne w koszyku Kupującego jeszcze przed potwierdzeniem zamówienia. Wszystkie towary wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej najczęściej w ciągu 24h od odnotowania wpłaty przez Kupującego we wszystkie dni robocze.  Towar można także odebrać osobiście w dowolnym salonie Darbut. 
CENNIK
Wysyłka 1-10 przedmiotów:

- paczkomaty InPost: 10 zł

- kurier GLS: 16 zł

Zakupy powyżej 100 złwysyłka gratis!
Odbiór osobisty: 0 zł


Czy mogę odwlec przesyłkę w czasie?


Tak, wystarczy że składając zamówienie w polu "Komentarz do transakcji" podasz preferowany termin wysyłki. Pamiętaj, że wysyłki dokonujemy tylko po odnotowaniu wpłaty.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?


Za zakupiony towar można zapłacić za pomocą płatności elektronicznych dostępnych w naszym sklepie z poziomu koszyka Kupującego. Jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób dla wszystkich posiadaczy internetowych rachunków bankowych oraz kart kredytowych.
Alternatywną opcją jest samodzielne dokonanie przelewu na podane konto:
ING Bank Śląski 50 1050 1344 1000 0022 5726 4859
Dane do przelewu:
Darbut Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa Sp.k.
ul. Długosza 9, 44-200 Rybnik
Tytuł przelewu: Numer zamówienia.
Wyboru sposobu płatności dokonuje się z poziomu koszyka Kupującego. Płatności elektroniczne obsługujemy za pomocą DotPay.

Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?


Zamówienie jest ważne przez 7 dni od daty jego złożenia. W tym czasie oczekujemy na zaksięgowanie wpłaty jeżeli wybrana została opcja przelewu bankowego lub potwierdzenie wpłaty przez system Dotpay.

Zapłata poprzez Dotpay w późniejszym czasie


Można dokonać płatności elektronicznej bezpośrednio po złożeniu zamówienia i przekierowaniu nas na stronę Dotpay lub później. Należy wtedy wejść na www.sklep.darbut.pl/zamowienia i w oknie Śledź moje zamówienia wpisać nr zamówienia, np. 000123 oraz hasło otrzymane w mailu potwierdzającym zamówienie, w formacie p_XXXXX.

Jak mogę oddać produkt do reklamacji?


Pobierz i wypełnij Formularz reklamacji, dołącz go wraz z kserokopią paragonu lub faktury VAT (oryginały są własnością klienta) do reklamowanego produktu i wyślij na adres: DARBUT ul. Długosza 9, 44-200 Rybnik. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zwrócimy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Pamiętaj, że reklamowany towar wysyłasz na swój koszt i ryzyko. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?


O statusie zamówienia informujemy zawsze drogą mailową. Status można zawsze sprawdzić w zakładce Zamowienia wpisują numer zamówienia i hasło otrzymane podczas składania zamówienia.

Co zrobić gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona?

W takim wypadku należy wraz  z Kurierem sporządzić protokół szkody. Kurier nie ma obowiązku uczestniczenia przy rozpakowywaniu przesyłki, ale można poprosić go, aby zaczekał lub poinformować go później o potrzebie sporządzenia protokołu

Co w przypadku awarii Sklepu lub połączenia internetowego podczas składania zamówienia?


W każdym przypadku jakiejkolwiek niedogodności należy zgłosić to poprzez formularz kontaktowy. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpił nieoczekiwany błąd lub zerwanie połączenia internetowego, należy sprawdzić czy otrzymaliśmy potwierdzenie zamówienia drogą mailową lub potwierdzenie płatności. Jeżeli tak, zamówienie zostało prawidłowo złożone, jeśli nie, powiadom nas o tym podając jak najwięcej danych (nr zamówienia, id produktu, Twoje dane).
 

W naszym sklepie internetowym kupisz oryginalne buty takich marek jak:  Tommy Hilfiger | Geox | Napapijri | GantCalvin Klein | Democrata | Lesta | Carinii | Emel | wszystkie